Завершилася вступна кампанія 2016 року. Настав час підвести її підсумки. Якою вона була для нашого навчального закладу? Звичайно, зменшення загальної кількості випускників, новації у процедурі прийому абітурієнтів, конкуренція серед вищих навчальних закладів міста Вінниці змусили ректорат інституту відповідально віднестися до питання організації вступної кампанії та профорієнтаційної роботи серед потенційних абітурієнтів Вінницького кооперативного інституту. Починаючи з вересня 2015 року колектив інституту налаштувався на кропітку роботу за майбутнього студента. Не залишились осторонь цієї проблеми керівництво облспоживспілки. Єдиною командою разом з представниками правління облспоживспілки, райспоживспілок, споживчих товариств, нам вдалось організувати потужну рекламну кампанію нашому навчальному зкладу та охопити значну мережу шкіл, професійно-технічних училищ, коледжів області. Плідна співпраця викладацького складу інституту та кооператорів дала свої позитивні результати.
“Родзинкою” профорієнтації серед випускників 9-х, 11-х класів та училищ стало оформлення іменних сертифікатів на право вступу до ВКІ на пільгових умовах зі знижкою 5% від вартості першого року навчання. Протягом вступної кампанії зараховано 66 студентів за іменними сертифікатами. У цьому році, вперше, керівництво інституту запровадило акцію серед студентської молоді “Приведи на навчання до ВКІ друга”. Перші 13 студентів, які виконали умови акції, згідно наказу ректора інституту будуть сплачувати освітні послуги також на пільгових умовах. Акція має великі перспективи на майбутнє.
Під час вступної кампанії 2016 року в приймальну комісію кооперативного інституту поступило 987 заяв, в тому числі: у коледж – 543 заяви, в інститут – 444. Найбільшу кількість заяв подано на спеціальності: «Право», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Готельно- ресторанна справа», «Фінанси, банківська справа та страхування». Всього по навчальному закладу зараховано 575 студентів, що порівняно з 2015 роком на 2,1% більше, в.т.ч. до коледжу – 342 студента, до інституту – 233. До коледжу на денну форму навчання зараховано 196 студентів, на заочну форму навчання – 42. Прийом студентів до інституту склав на денну форму навчання – 146, а на заочну – 191 студента.
Керівництво навчального закладу приділяє увагу можливості отримати другу освіту за усіма спеціальностями, які акредитовані у коледжі та інституті. Для нас є зрозумілим бажання абітурієнта розширити свої знання та здобути іншу професію. У цьому році до ВКІ поступили на навчання випускники педагогічних, медичних, технічних, юридичних вузів. Так економічну освіту отримають 6 студентів на денній формі навчання і 21 на заочній.
Зменшення загальної кількості випускників шкіл, наявність місць державного замовлення в інших навчальних закладах, відсутність обмеження кількості заяв для вступу до приватних навчальних закладів ускладнювали забезпечення обсягів прийому до ВКІ. Тому, у 2016 році зменшилася кількість студентів, які зараховані до нашого начального закладу за результатами сертифікатів ЗНО. Незважаючи на всі негаразди колектив приймальної комісії працював під гаслом “Кожний абітурієнт – наш потенційний студент”.
Для забезпечення відкритості та прозорості вступної кампанії на web- сайті інституту своєчасно надавалася інформація про Правила прийому, перелік спеціальностей, строки прийому заяв, вартість навчання, графік вступних випробувань, рейтингові списки абітурієнтів, накази на зарахування. Абітурієнтам була надана можливість реалізувати право подавати заяви на декілька спеціальностей одночасно та здавати вступні іспити з предметів один раз.
Співпраця викладачів інституту та правління Вінницької облспоживспілки забезпечила найкращі результати вступу з Вінницького, Тульчинського, Шаргородського, Козятинського, Тростянецького, Немирівського, Погребищенського, Тиврівського районів.
Моніторинг вступної кампанії виявив цікаву інформацію про те, звідки абітурієнти дізналися про наш навчальний заклад. Дослідження показали, що 45 % абітурієнтів отримали інформацію про порядок вступу до ВКІ саме на web- сайті інституту. Він відіграв важливу роль у закріпленні позитивного іміджу навчального закладу, став віртуальним провідником між потенційними абітурієнтами та інститутом, джерелом публічної та прозорої інформації.
Якісна профорієнтаційна робота, корпоративне рекламування навчального закладу, фахове розповсюдження інформації у ЗМІ, Facebook, в Контакті – фірмовий стиль викладацького колективу Вінницького кооперативного інституту. Завдяки йому, в умовах жорсткої конкуренції в освітньому просторі наш інститут займає гідне місце серед навчальних закладів міста Вінниці.